Thursday, January 7, 2010

rindu...

hari ni hari yang paling sedih dan lemau untuk aku...aku pon tak tau kenape...dari awal pagi sampai la saat nie...keje diofis pon tak banyak yang aku usik....aku termenung..rase letih yang amat sangat dan sangat2 lemah...ditambah dengan sakit belakang aku...aku merasakan aku keseorangan dan teramat2 sunyi....aku tak banyak bercakap...akhirnya aku sedar yang aku merindui papa....teramat2 rindu....aku rindu nak kene marah dengan papa..rindu nak kene tegur dengan papa...semua nya lah....kebetulan hari nie hari khamis...hari papa pergi..patut la perasaan aku nie tak menentu....air mata aku hari nie jatuh tanpa dipinta...aku terbayang2 papa bace paper diluar...hisap rokok dan tengok wrestling....aku betul2 tak kuat...tengok mama sendiri buat aku lagi rase jatuh....kesian kat mama tidor sorang2...makan sorang2...YA ALLAh..besar betul dugaan..selame nie aku abai2kan papa..sekarang nie..aku rindukan die..macam mane kehidupan papa disana..sihat ke papa...bahagia ke papa..cukup ke ape yang aku kirimkan pada dia....andai kata dapat aku ulangi masa...aku nak mohon ampun pada papa...aku cukup menyesal...pusara papa pon dah lama aku tak jenguk....kesian kat papa....aku cuma berharap papa tau yang aku teramat2 rindukan die...maafkan setiap kesalahan yang dikya lakukan pa...dikya sayang papa...dikya rindukan kan papa...dikya tau airmata yang jatuh nie takkan kembalikan papa...dikya dah cukup menyesal....harap papa bahagia disana....ade sesuatu yang perlu papa tahu..papa sudah pon bergelar haji...itu je yang mampu dikya hadiahkan untuk papa....AL-FATIHAH....

1 comment: