Thursday, December 24, 2009

bosan...

malam nie aku rase macam bosan sangat..bukan sebab tido kat umah umi..tapi ntah la..perasaan bosan nie makin lame makin hari2 datang..nak kate takde boypren baru je dapat pengganti..hmm..mungkin aku masih lagik terase kehilangan papa..selalu malam2 aku dok tengok papa berborak ngan mama...skang dah takde..kat umah aku tu pon huru hara..pening aku..rase semak sangat2...nak pindah kesian kat mama..takde sape plak yang nak tengokkan..adik2 plak takde sape nak pantau..aku rase lemah sangat2 sebab tanggungjawab sume pade aku..abang dah sibuk ngan family die..dengan sakit aku yang semakin menjadik2 nie..aku rase terbeban sangat2...hmm..mungkin aku dah telalu jauh menyimpang..dah lupe pada yang satu..aku akui..aku jarang diatas sejadah...sepatutnye aku selalu beralaskan sejadah dan berselimutkan telekung dan bertemankan kitab...tapi aku tak buat sume tu..kesian papa..mengharapkan hadiah dari aku dan adik2...jiwa aku nie terase sangat kosong nyer...ape yang boleh aku buat untuk hilang kan sume kesemakan nie...arrrgghhhh!!!

No comments:

Post a Comment