Tuesday, December 29, 2009

kadang-kadang aku rase tak percaya yang aku dah ade 2 orang anak buah..dua-dua lelaki plak tue....zuriat dari abang aku...dulu kat umah nie hanya abang aku dan papa jek hero..mungkin aku dah biasa dikelilingi oleh perempuan..mama dan adik-adik aku..rase keibuan aku pon semakin menyerlah skang nie..yelah..umur macam aku nie dah patot ade anak dah pon....

papa dan mama
tapi hanya Haiqal sorang je yang sempat tengok atok die..itu pon sampai 9 bulan..aku tak rase yang die akan ingat yang die penah disayangi oleh atok nyer..papa memang sayang sangat kat Haiqal..yelah..cucu pertame kot..papa sempat nak mencurahkan kasih sayang pada haiqal..

atleast hari-hari terakhir papa,papa sempat nak merasa ade cucu..tapi skang nie haiqal dah besar...dah ade adik..adik die pon lebih kurang jek bulat cam abang die..

Haiqal Daniel dan Hafzan Daniel

ngan daddy
aku harap anak-anak buah aku nie jadik insan yang berguna..walopon dikelilingi makcik-makcik..korang tak kan jadik apon..ok? mama sayang korang..muah2..

1 comment:

  1. mesti rindu kat Papa... i still remember his Joke... in memory..hu3.. comel gak ank abg ko..bulat2 he he

    ReplyDelete