Saturday, December 26, 2009

my days out...

Dari hari Jumaat hingga ke hari nie aku dan umi berjalan sehari suntuk...act dari khamis malam aku tido umah die...so semalam aku kuar ngan umi untuk window shopping di Times Square...niat di hati nak tengok wayang...tapi disebabkan ramai sangat orang plan tu terus tak menjadi...nak beratur beli tiket wayang pon sampai berjela-jela...tak sanggup aku...sudah nyer kitorang hanya berjalan-jalan sahaja..perut plak terasa lapar..singgah plak kat Old Town White Coffea..nak makan pon payah..ramai jugak..arrgghh..memang tension...tapi kitorang tetap gak dapat tempat duduk...

hazel n chocolate ice...
usai minum-minum kitorang cuci mate nak shopping la konon..nak beli kasut untuk kenduri kahwin...wahhh..semate-mate..tapi lain yang kitorang buat..

wit snowman..

model pokok krismas..
lepas shopping2...we were off to karaoke...yeaahhh baby...


layansss.....
sohari nie pagi2 dah gerak awal ke melaka...wedding of huzaifah dan habsah..im so tired of driving...malang nyer umi tak pandai nak drive...so aku sensorang jelah yang jadik pemandu sepanjang pergi dan balik...balik plak nak anta umi balik ke semenyih...memang aku lembik...sampai jek kat umah bersiap lagik nak bawa adik2 berjalan sambil beli peralatan sekolah...tepat kol 11 aku dah sampai dengan jaya nya...anyway..congratulation to huzaifah n wife...

No comments:

Post a Comment