Wednesday, December 23, 2009

perkahwinan

Minggu lepas minggu yang memenatkan bagi saya. Saya ke Perak untuk menghadiri majlis perkahwinan boss kepada mama saya En.Khairul dan Norazita. Perjalanan ke Perak tu macam perjalan ke Terengganu plak.Sakit pinggang saya walaupon bukan saya yang memandu.hihihi..kawan ofis saya, Nizam yang drive. Mama nak sangat pergi majlis dorang nie sebab dorang nie bukan setakat kawan sepejabat tetapi juga merangkap anak angkat mama dan arwah papa dan kebetulan hajat arwah papa dulu memang nak sangat pergi majlis mereka nie. Mase mama bersedih dorang yang kuatkan semangat mama.Disebabkan itula saya berlembut hati mengikut pelawaan mama.

perjalanan pergi..ntah ape yang mama ketawakan..

mak ayah En.Khairul bersama mama dan makcik Zuraidah


akad nikah beregu..hihih


bersimpuh beregu


pengapit nyer si faiz dan adik kak ita

Overall, walopon hujan( taklah lebat..rintik2 jek )n=majlis berjalan dengan lancar dan meriah. selamat pengantin baru diucapkan kepada kedua2 mempelai..

No comments:

Post a Comment